Followers

Monday, 7 March 2011

Header baru ni cantik lah!

Kata2 Hasanah yang baru menempah header dari DD :)


" Hopefully,,business korang sukses ea..pandai DD carik duit :)
nanti,,saye boleh tempah lagi :) "

DD suke sangat tengok header Hasanah !, click pada HEADER utk visit tuan blog oke!
Hasanah, kami cume gembira tengok orang suka blog d0rang cantik, hehe,
Terima kasih taw tempah dengan kami. InsyaAllah boleh tempah lagi,
kami InsyaAllah continue DD BSHOP sampai la yang termampu kami oke! 

With love,
Dayana and DJ

3 comments:

miss'ENH said...

hehe..tankiu :)
senang brurusan dgn DD
wish u the best ye!! :)

miss'ENH said...

nk ckp kat shoutbox..tp..ta bole la..mybe sbb laptop ni kecik je..em,,ok..dah buat entry untuk promote DD BShop ni.. :)

DD BShop said...

aww tenkiu :) nti DD tengok, hik3, like lah DD ye kalau belum!